Asociaţia AutoCrono - pagina principală despre AutoCrono şi formular de contact Caută pe Autocrono.ro
Poza zilei:
Interviuri:
Primul raliu pentru Ramona Rusu
Winter Rally Covasna a fost debutul meu in aceasta ramura a motorsportului si m-am gandit sa va povestesc si voua pe scurt din experianta mea.
citeşte tot articolul >>
Echipajul Sebi Barbu/Răzvan Hulea
Echipajul sibian s-a impus la clasa rezervată maşinilor cu două roţi motrice şi a terminat pe 5 în clasamentul general.
citeşte tot articolul >>
Hideg Krisztian castiga Winter rally Covasna 2016
Hideg Krisztián: “Lupta cu Gergo Szabo si Antal Kovacs a fost deschisa pana la ultimele probe”
citeşte tot articolul >>
Norbert Major/Robert Major
Norbert Maior a debutat la Trofeul Primaverii
citeşte tot articolul >>
Echipajul Toader/Badea a testat gheaţa de la Covasna! Cu succes, chiar!
Cu siguranţă că o cursă pe zăpadă şi gheaţă nu se compară cu un raliu propriu-zis din campionatul intern
citeşte tot articolul >>
Video: Endurance Off Road - Păpăuţi

Interviuri


Norbert Major/Robert Major

Norbert Maior a debutat la Trofeul Primaverii – rally sprint, pe 02 mai, la varsta de 16 ani. Simone Tempestini si-a facut debutul in competitii tot la 16 ani, iar acum obtine rezultate notabile in WRC2, Production Cup. Norbert Maior este optimist dupa ce a obtinut victoria la clasa debutanti si la 2 roti motrice pe macadamul dintre Valea Crisului – Aita Mare, judetul Covasna. In aceasta competitie, juniorul a fost secondat de tatal sau. Norbert a profitat de experienta tatalui sau. A reusit sa-si invinga exuberanta, emotiile si a parcurs probele speciale intr-un ritm bun. Experienta acumulata in acest rally sprint o va pune în valoare la debutul sau la Delta Rally 2015.

Autostiri.ro: Felicitari Norbert! Macadamul ramane pentru orice pilot o dulce si delicata provocare. Cum ti s-a parut rulajul pe macadam?

Norbert Maior: Multumesc. Am luat startul la rally sprint-ul de la Valea Crisului unde am incercat sa ma imprietenesc cat mai bine cu masina de concurs in vederea debutului meu in Campionatul National de Raliuri, mai exact la Tulcea. Participarea la Tulcea face parte din programul Cupei Dacia de a sustine in special tinerii piloti. Acesta cursa a fost un “antrenament” util si necesar pentru noi. Am concurat pe o Dacia Logan de cupa pregatita exemplar de Mach1 Sport Management. NM-am acomodat inca din primii kilometri de proba speciala cu masina, astfel inceputul a fost promitator. Pe urmatoarele probe am crescut ritmul simtindu-ma foarte bine in masina iar rezultatele pe proba au fost bune, am obtinut timpi asemanatori cu cei ai participantilor cu experienta in Cupa Dacia. In finalul raliului, pe ultima bucla a inceput o ploaie torentiala care a facut suprafata de rulare foarte alunecoasa. Acolo a fost varful nostru de ritm, m-am simtit foarte bine la volanul Loganului si am reusit sa obtin victoria de proba in cadrul masinilor cu tractiune pe 2 roti motrice. Am fost in largul meu pe acea proba, aderenta fiind scazuta ca si pe zapada, suprafata pe care am invatat sa pilotez.

Autostiri.ro: Cum ai reusit sa te obisnuiesti cu dinamica masinii?

Norbert Maior: Sunt de parere ca Dacia Logan, in momentul de fata este cea mai buna varianta pentru un tanar pilot si de asemenea pentru un debutant. Cupa Dacia s-a dovedit de-a lungul celor 8 ani de existenta cea mai buna pepiniera in materie de tineri debutanti in Participarea la Tulcea face parte din programul Cupei Dacia de a sustine in special tinerii piloti. Participarea la Tulcea face parte din programul Cupei Dacia de a sustine in special tinerii piloti. . M-am acomodat foarte rapid cu Loganul. Masina iti confera o siguranta greu de egalat la clasa din care face parte deoarece este vivace si are o tinuta de drum excelenta. Am reusit sa mergem destul de repede pe viraje si asta ne face sa speram la un ritm bun la Tulcea.

Autostiri.ro: Care au fost trairile tale intr-o cursa alaturi de tatal tau?

Norbert Maior: Aici intrebarea ar trebui sa fie putin invers. Alaturi de tata ma simt cel mai bine in masina de curse. Am un sentiment de siguranta in fiecare moment al cursei pentru ca el stie foarte bine cum trebuie ”sa ma duca” cum s-ar zice. Au fost si aici momente, ca la orice cursa, unde el a trebuit sa ma domoleasca putin, dar au fost si momente unde se putea merge tare si atunci a trebuit sa ma impinga. Cam acesta este raportul intre pilot si copilot mai ales pentru un tanar debutant la 16 ani, care cateodata vrea sa atace putin cam optimist unele viraje. Ca sa glumesc putin, sunt momente in care tata conduce chiar daca este in dreapta.

Anul acesta ne-am propus sa debutam la Tulcea in cadrul Cupei Dacia sustinuti de initiatorul acestui proiect George Grigorescu Daca voi avea sustinere financiara doresc sa continuam cu un sezon complet. Obiectivul pentru acest sezon ramane cucerirea titlului de campion al juniorilor in cadrul Campionatului National de Slalom Paralel.

Autostiri.ro: Felicitari si multa bafta!



înapoi la lista de competiţii


Metalubs
autorally.ro
laca.ro | © Asociaţia AutoCrono - 2017 Toate drepturile rezervate
acasă | competiţii | arhivă VTM | şcoală de pilotaj | film | vânzări auto | piloţi covăsneni | foto amatori | contact