Asociaţia AutoCrono - pagina principală despre AutoCrono şi formular de contact Caută pe Autocrono.ro
Poza zilei:

Regulament

                         Regulament particular
                        Concurs de accelerare
 
Introducere
Editia a XVII-a a concursului de accelerare Speed Sf. Gheorghe se desfasoara in conformitate cu prevederile prezentului regulament particular elaborat de Clubul Auto Crono Cv.
Orice modificare adusa prezentului regulament va fi comunicat concurentilor.
 
1. Conditii de participare
Participarea este deschisă tuturor conducătorilor auto amatori, indiferent de sex, care posedă carnet de conducere categoria B minimum 1 an de zile.
 
2. Descriere traseu
Lungimea traseului este 201 m, cu o latime de 6 m, acoperit cu asfalt.
 
 
Linia de mijloc al traseului se va marca cu conuri.
Linia de start
Fiecare concurent se pozitioneaza pe linia de start sub indrumarea arbitrului
Linia de sosire
Va fi marcat cu steag de sosire
Zona de franare
Inceputul zonei de franare va fi marcat cu steag de culoare galbena. Franarea va fi progresiva in asa fel incat masina sa nu intra in derapaj.
 
3.Inscrieri
Inscrierea se face prin completarea si semnarea fisei de inscriere in ziua concursului la secretariatul concursului.
Un concurent se poate inscrie cu mai multe masini in grupe diferite, dar numai cu o masina la fiecare grupa.
 
4. Verificari tehnice
Verificarea si încadrarea pe grupe a automobilelor este efectuata de catre comisia tehnica al concursului.
Dacă un automobil nu este conform cu cele declarate la înscriere sau este gasit din punct de vedere tehnic necorespunzator, i se va refuza startul.
La verificarea tehnica si dupa aceea masina trebuie sa poarte numarul de concurs in permanenta.
 
5 Grupe participare
Automobilele vor fi împărţite după cilindreea motoarelor astfel:
 
Categoria S1 Motor cu aspiratie sub 1500 cmc – tractiune FWD, RWD, Diesel
Categoria S2 Motor cu aspiratie intre 1501-1800 cmc – tractiune FWD, RWD, Diesel
Categoria S3 Motor cu aspiratie intre 1801-2500 cmc – tractiune FWD, RWD
Categoria S4 Motor cu aspiratie intre 2501-3800 cmc– tractiune FWD, RWD
Categoria S5 Motor cu aspiratie peste 3800 cmc– tractiune FWD, RWD
Categoria S6 AWD - tractiune integrala AWD
Categoria S7 Diesel - FWD, RWD si AWD
 
Cilindreea la motoarele turbo se calculeaza: cilindreea x 1.7
Specificatii: FWD –tractiune fata, RWD – tractiune spate, AWD- tractiune integrala
 
6. Asigurare
Fiecare participant va lua parte la competiţie pe propria răspundere şi îşi asumă întreaga răspundere, juridică şi materială, în legătură cu acţiunile, taxele, cheltuielile, revendicările şi reclamaţiile faţă de eventualele pagube sau prejudicii produse automobilului de concurs sau unor terţe persoane.
 
7. Desfăşurarea concursului
Concursul incepe prin preluarea concurentilor din punct de vedere administrativ si tehnic. Pe pista de concurs partea activa incepe cu antrenamente urmat de calificari, la care pot participa toti cei inscrisi si care corespund criteriilor administrative si tehnice. Pe perioada celor 2 calificari este necesara obtinerea a cel putin unui timp valid pentru a intra in finale. In finale intra primii 4 concurentii cu cei mai buni timpi. In cursele pe perechi din finale castiga concurentul care trece primul linia de sosire in urma unui start regulamentar.
Pe perioada curselor va functiona la start un sistem de fotocelule care in timpul calificarilor sunt declansate de fiecare concurent in parte dupa aprinderea luminii verzi a semaforului. In finale insa se anuleaza startul celui care fura startul sau da in marsarier, castigator fiind adversarul sau.
Daca in timpul parcurgerii traseului, comisarii de traseu semnalizeaza cu steagul galben concurentul este obligat sa reduca viteza si sa opreasca.
Un concurent nu poate fi inlocuit si nu are voie sa paraseasca masina in timpul competitiei. Este interzis prezenta altor persoane in masina.
 
8. Excludere din concurs
Este exclus din concurs cel care:
Ø trece de pe o banda pe alta in timpul competitiei
Ø executa manevre care duc la destabilizarea masinii
Ø nu nerespecta viteza maxima in parc de 10 km/h
Ø are atitudine nesportiva
 
9. Clasamente
Finalele se vor desfasura prin eliminare directa.
Timpii realizati sunt facultative pentru corectitudinea cursei.
In finale dreptul de a alege banda de concurs ii revine concurentului cu pozitia mai buna in grila de calificare.
Este descalificat concurentul care in finale nu se prezinta in maxim 1 minut la linia de start dupa ce a fost apelat. In caz de forta majora directorul de concurs poate dispune prelungirea timpului de asteptare.
Tabela de 4 concurenti:
1-4, 2-3. Castigatorii celor doua curse vor fi finalistii. Locul 3 se decide pe baza unei curse sau a timpului obtinut in sferturile de finala.

Tabela de 3 concurenti:
1-bye, 2-3. Castigatorii celor doua curse vor fi finalistii.

10. Reclamatii
Termenul limita de depunere a reclamaţiilor împotriva rezultatelor va fi de 15 min. după afişarea rezultatelor provizorii. Taxa pentru reclamaţie este 200 lei si va fi platita la depunerea reclamatiei, daca reclamatia va fi favorabil atunci taxa va fi returnata.
 
11. Premierea
Se premiaza cu cupe primii trei clasati pe categorii.



înapoi la lista de competiţii


Metalubs
autorally.ro
laca.ro | © Asociaţia AutoCrono - 2002 - 2020 Toate drepturile rezervate
acasă | competiţii | arhivă VTM | şcoală de pilotaj | film | vânzări auto | piloţi covăsneni | foto amatori | contact