METABOND COVASNA



Winter Cup Covasna

Dupa primele doua probe speciale .......

Gunther Graef (Brasov) – Subaru Legacy
A fost frumos. Pentru noi este o trezire din somnul de iarna, din hibernare. Traseul e frumos, perfect, o joaca perfecta. Concuram cu o masina de strada care e masina noastra de antrenament, care se preteaza si la joaca asta. Nu conteaza timpul scos, important este sa ne distram si, practic, fiind pentru prima oara în masina, împreuna, este foarte important sa corelam dictarea si sa ne întelegem unul pe altul, timpul e pe planul doi. Copilotul e O.K., suntem pe calea cea buna.

Cristian Cibu (Braila) - copilot

A fost un traseu foarte interesant din punctul meu de vedere, e prima oara când particip la raliuri, pâna acum am mers în VTM si alaturi de Gugu, într-adevar e spectaculos. E frumos, e un traseu plin cu zapada si portiuni cu gheata, dar e pentru spectacol, un antrenament de fapt.

Mihalache Manuel (Brasov) – Audi 80

A fost frumos. Pe zapada e foarte frumos, îmi place, ne simtim bine, un pic de lipsa de putere vis-a-vis de competitorii nostri, dar ne descurcam bine. Traseul este superb. Ar trebui organizat si un raliu de zapada chiar si pe acest traseu, am înteles ca mai sunt si alte trasee care ar putea fi transformate în probe speciale. Eu as fi de parere ca organizatorii sa rezolve aceasta problema si sa organizeze si un raliu de zapada. Sa înceapa campionatul un pic mai repede, cum e acum, în februarie si ar fi mult mai frumos. Iarna nu e ca vara si noi suntem învatati pe asfalt, pe macadam si zapada eu zic ca ajuta foarte mult si mie îmi place foarte mult. Masina s-a comportat bine ca si un Audi 80, putina lipsa de putere în anumite sectoare, dar e O.K.

Golasu Ovidiu (Brasov) – copilot

Pentru prima oara ca navigator, am acum în cap numai stânga, dreapta, cocoasa, tare, frâna, da pagina, ai încurcat pagina, a fost bine, per ansamblu a fost foarte bine. Traseul e frumos, pacat ca n-a fost un pic mai devreme, sa fie suprafata mult mai aderenta, în rest fain, fain!

Savu Liviu (Râsnov) – Mitsubishi Lancer
Am venit sa ne jucam, ne antrenam pentru campionat, dar pâna la urma iar o luam în serios ca totdeauna, joaca, joaca, dar ne jucam foarte serios, una peste alta, foarte frumos traseul: te munceste, ai viteza, ai de legat, ai de frânat. N-am simtit foarte bine. Calin e un navigator cu experienta, bun.

Manitiu Calin (Cristian) – copilot
Un traseu tehnic, solicita în primul rând pilotul, în al doilea rând si navigatorul caci trebuie sa fii foarte atent, la cea mai mica greseala predai carnetul, pacat ca nu se organizeaza si o etapa de Campionat National, traseul este superb si s-ar preta, parerea mea, la o etapa de CN. Câstigul principal este ca participam, ne antrenam, locul pe care o acumulam si încercam sa ne sudam ca echipaj este ceea ce conteaza.

Balea Ioan (Bucuresti) – Toyota Celica
Ca traseu e de nota 20. Pe prima proba speciala a fost foarte multa gheata, fasa de ieri când am facut recunoasterea, antrenament, multi sefi de echipa, nu stiu de ce, nu-si lasa pilotii care fac parte din echipele respective ss participe la asemenea competitii, pentru ca e un antrenament cu circulatie închisa pentru campionatul de raliuri în care participam, e foarte important, spun eu. Sunt chiar foarte multumit.

Hangu Florin (Lunca Calnicului) – copilot
Merg pentru prima oara cu Balea, cu o masina de antrenament, dar performanta. Probele sunt pe departe cele mai frumoase din tara si as dori mult de tot sa putem sa le promovam în CN de raliuri. Sa speram ca trecem linia sanatosi.

Vergitsis Dimitris (Bucuresti) – Renault Clio Williams
În prima proba am mers un pic mai încet, sa ma obisnuiesc cu aderenta, am iesit putin in decor, la a doua proba am început sa merg mai tare, dar probabil, prea tare ca am intrat într-un sant plin cu zapada si nu mai puteam sa iesim. Traseul e foarte interesant, e prima oara ca merg pe zapada si e mult de învatat. E prima oara ca alerg cu dictare si merge bine. E foarte buna ideea: la munte, aer liber, distractie, e bine.

Sevi Ivan (Bucuresti) – copilot
A fost foarte frumos, pacat ca am facut o greseala pe partea a doua, un viraj de dreapta doi, am intrat in sant. Traseul e frumos, greu. N-am mai fost niciodata pe zapada.

Despinoiu Dragos (Bucuresti) – Suzuki Ignis
Cursa a fost interesanta, tinând cont ca traseul e destul de greu pentru noi, deoarece avem o masina de strada, am mers mai mult de distractie, sa ne antrenam. Ideea organizarii acestei competitii e nemaipomenita, ar trebui sa fie mai multe competitii de acest gen. Sunt foarte bune în vacanta dintre competitii.

Ene Cristian (Câmpina) – copilot
Eu sunt chiar la primul raliu, pentru mine totul e nou. Prima proba a fost grea, am pierdut dictarea dupa vreo doua pagini, am recuperat-o dupa aceea, apoi deja mi-am dat drumul si am dictat mai bine.

Fratila Cosmin (Brasov) – Dacia Nova
A fost fain, distractiv. Înseamna fara riscuri si antrenament, de a juca cu masina, de a întelege mai mult.
Este o competitie pregatitoare, în speranta ca va vom satisface tot campionatul. Ideea este foarte faina, de mult speram la un raliu pe zapada.

Rotaru Eugen (Brasov) – copilot
Contributia cea mai mare o are pilotul, cu navigator sau fara navigator. În rest a fost foarte distractiv, zapada e altceva decât macadamul, este o experienta. Dorim sa terminam, competitiile pe zapada chiar lipseau cu desavârsire.

Pescaru Ioan (Sf. Gheorghe) – vw golf
A fost relativ bine, traseul foarte alunecos, am încercat sa pastram un ritm cât de cât ridicat, avem un impediment: putere putin prea mare pentru coeficientul de aderenta al anvelopelor, ne vom adopta stilul pentru ceea ce poate masina si anvelopa. Aceasta competitie înseamna momentul în care copilotul meu ia contact cu tehnica de dictare, de regularitate, este o scoala pentru fiul din partea dreapta a volanului. Urmeaza ca peste câteva timp sa fie el la volan si sa stie ce sa-i ceara celui care va fi în dreapta.

Pescaru Vlad (Sf. Gheorghe) – copilot
Sunt foarte fericit pentru ca tata m-a ales copilot si pot si eu sa învat regulile si tehnica de pilotaj de la el, cât pot de mult sa o continui.

Bedo Barna (Sf. Gheorghe) – vw golf
A fost destul de bine, numai ca a fost putin gheata, ne-a încetinit, dar în rest, a fost bine. Traseul e superb. Aceasta competitie înseamna începutul carierei mele. Sper ca voi putea întra si la VTM la CN.

Sandor Attila (Sf. Gheorghe) –copilot
În postura de navigator am gresit putin în prima proba, a doua a mers foarte bine. Ideea competitiei de astazi e foarte buna, acum începem sa facem masinile de concurs pentru VTM, aceasta este o testare pentru noi. Sunt multumit de comportarea masinii.

Szabo Csongor (Sf. Gheorghe) – vw golf
A fost cam dificil. Suntem începatori, ne cam încurcam cu dictarea. Am venit ca sa capatam experienta. Traseul e cam dificil, din pacate azi noapte a plouat si e cam multa gheata. Pentru mine aceasta competitie înseamna mult.

Balazs Arpad (Lisnau) – copilot
Fiind la prima competitie de asemenea gen, m-am încurcat cu dictarea. La prima experienta sunt tare multumit si sunt chiar bucuros ca am putut sa particip si eu într-o asemenea competitie

Szocs Lorand (Imeni) -Dacia 1300
A fost foarte bine, numai ca la coborâre am avut probleme tehnice, dar pâna la urma le-am rezolvat. Aceasta competitie e un început, speram sa debutam cu dreptul si sa terminam cursa. Pot sa spun ca, pentru prima oara si cu o Dacie amarâta, sunt multumit.

Fejer Levente (Turia) – copilot
A fost destul de bine, daca nu tinem cont de slabirea rotii si vrem sa încercam ce se poate face cu o masina sub 1.000 de euro. Ideea participarii la aceasta competitie este sa încercam raliul pentru ca pâna acum am participat numai la concursuri de îndemânare si sa gustam si raliul.

Filimon Ervin Eugen (Tg. Mures) – Yamaha VZ450F
Traseul e foarte bun, pe a doua portiune a fost putina apa si a fost cam periculos. E o idee foarte buna, am participat înca o data la asa ceva dar, acolo au fost -17°C iar aici e foarte frumos.

Fustos Laszlo (Sf. Gheorghe) – Yamaha X426
Pentru mine aceasta e terenul care îmi place. Sunt multumit, am o pana, dar, totusi, merg mai departe. Este o idee foarte buna, iarna e foarte frumos pe zapada.

Nicchi Velso (M. Ciuc) - Kawasaki
A fost frumos, dar greu, pentru ca e gheata. Eu nu am mai participat la asa ceva, e o idee buna, voi participa în continuare, în special sa câstig. Daca câstig, particip cu mai multa placere.

Incze Attila (Sf. Gheorghe) – Kawasaki Brute Force
Putin gheata, putin zapada, eu zic ca a fost frumos, a fost fain. Traseul super – fain. Sunt multumit, atâta pot, atâta merge.

Nistorescu Marius (Busten) – Bombardier Outlander
A fost super misto. E un traseu de viteza, noi ne asteptam la ceva off road, dar a fost O.K., super. Având in vedere ca e în regim de raliu, e O.K. Cred ca am mers bine.

Kolozsi Lorand (M. Ciuc) – Kawasaki
A fost bine, dar putin greu pentru ca aluneca, e gheata, curbe periculoase, nu suntem obisnuiti cu asemenea drumuri. Ar trebui sa se organizeze mai multe concursuri.

Banciu Dorin (Bucuresti) – Bombardier Quest
Un raliu frumos, cu anumite suprafete, în prima parte gheata, în a doua parte zapada mai afânata, mai propice pilotajului în forta, ce pot sa spun, frumos. La timp, cred ca se putea putin mai bine.

Fazakas Csaba (M.Ciuc) – Kawasaki Brute Force
Traseul e excelent, dar greu. Pe zapada asa de mare n-am mai concurat. Nu sunt multumit de mine, am alunecat si am ramas acolo un pic. Nu mai pot recupera, e imposibil pe drumul asta.

Carp Dan (Bucuresti) – Aprilia Quasar
A fost destul de palpitant, foarte frumoase probele astea, cel putin cea de-a doua a fost una dintre cele mai frumoase, si spectatorii, si atmosfera, totul a fost minunat. E o cursa pe cinste.

Harko Csaba (Tg. Mures) - Bombardier
Nu am mai participat la o astfel de competitie, sunt concurent de rallycross. Îmi place cum este organizarea, tot. Mai dorim o astfel de competitie si pe viitor. E foarte bine pâna acum.

Titoc Romeo (M.Ciuc) – Kawasaki
E un sport frumos si e si placut totodata. A fost foarte frumos, sunt la debut si mi se pare perfect, este o idee buna si ar trebui si statul putin sa ajute participantii pentru ca e nevoie de asa ceva.

Botos Ioan (Ungheni) – Lin Had
Traseul destul de usor, de viteza, dar totul a iesit bine. Este un traseu de masini, quad-urile avem nevoie de un traseu de catarat. Sunt multumit de mine.

Zagon Lucian (Tg. Mures) – Lin Had
A fost super, traseu frumos si o idee buna. E primul concurs, nu suntem învatati cu statul la puncte.

Gal Istvan Barna (Tg. Mures) - Kawasaki
E foarte fain, frumos, interesant, nu e periculos. Ideea organizarii e foarte buna si organizarea laudabila. Eu de mine niciodata nu sunt multumit, dar de organizatori da.

Nyaradi Laszlo (Tg. Mures) - Kawasaki
E frumos, peisajul extraordinar, pista foarte buna, frumos, baietii de treaba. E o idee foarte bine venita si ar trebui chiar mai des si chiar trasee mai dificile. Nu timpul este important, ci participarea în sine.

Janos Szilamer (Sf. Gheorghe) – Arcticat
Foarte bine a fost competitia de astazi. Traseul a fost putin înghetata între Covasna si Comandau. Ideea mi se pare foarte buna deoarece, astazi, foarte putine sunt momentele în care oamenii se aduna si se distreaza.

Boer Lehel (Sf. Gheorghe) – Arcticat
Este o idee foarte buna, zapada multa, practic ATV-urile sunt bune pe orice vreme. Daca privim cu câteva luni în urma nu s-au adunat decât 5-6, deci e totul spre bine si speram sa fie cât mai multi adepti ai acestui sport.

Iorgu Ovidiu (Cornu) – Bombardier
A fost frumos, traseu foarte, ofarte frumos. Am mai participat la astfel de competitii, iar pe acest traseu ne trebuie motoare mai puternice.

Nadejde Cristian (Bucuresti) – Bombardier Outlander
În principiu a fost bine, câteva obstacole, un cal neasteptat, un ATV iesit in decor, îti face semn, mergi mai departe. Am maiparticipat la competitii de acest gen înca de doua ori. Competitia de aici este peste asteptari fasî de ce am mai vazut.

Concioiu Mihai (Cluj Napoca) – Suouki King Quad
A fost frumos, neasteptat de frumos. As sprijini si as participa la orice concurs de acest fel, indiferent de locatie. Eu cred ca locatie buna, e o zona frumoasa, si montana, si din punct de vedere turistic.


Dupa cursa.........

Gunther Graef:
De fapt noi n-am ajuns la finis, ca am sarit afara în zapada si atât de tare am sarit ca n-am mai putut iesi fara ajutor. Am exagerat si am sarit în zapada. E o joaca si nu se poate întâmpla mare lucru. Ne pregatim pentru competitiile adevarate, CN de raliuri bate la usa, campionatul de coasta bate la usa si sper sa reusim sa ne aliniem si sa luam startul.

Mihalache Manuel
Suntem la final si a fost o cursa frumoasa, o joaca frumoasa, un antrenament premergator campionatului. Ce sa zic, pe zapada sunt momente frumoase si situatii limita mai des decât pe asfalt sau pe macadam. A fost, repet, o joaca frumoasa si binevenita. Ar fi bine ca si Federatia sa ia in vedere organizarea unui raliu pe zapada, eu zic ca ar fi primit cu bratele deschise de catre toti piloti din CN.

Savu Liviu
A fost frumos, în primul rând, aderenta aproape de zero, la un moment dat chiar periculos, sa zicem. Am avut ceea ce trebuie sa ai întotdeauna în sport, un pic de noroc, am avut vreo doua viraje pe care am crezut ca nu le iau de loc, dar le-am luat cu un pic de noroc, cu putina prezenta de spirit, asta a fost. Este o experienta nu foarte nou, dar e o experienta.

Hangu Florin
La razboi, ca la razboi! E vorba francezului si din pacate, la ultima proba speciala fiind presat puternic de Manu Mihalache, am sarit afara pe un viraj, am gasit un cal, am scos masina afara si am reusit sa terminam. A fost o experienta extraordinar de buna, un antrenament nemaipomenit si asteptam, din partea covasnenilor, sa fim invitati la organizari de nivelul asta.

Balea Ioan
În partea a doua a fost mai cald si aderenta zero pe sosea, nu mai aveam aderenta de loc si de aici am sarit afara. Aveam si viteza foarte mare pe palierele de viteza si era foarte, foarte mare zapada, ne-a furat pe spate. N-avea de ce sa se termine chiar atât de rau, doar atâta ca ne urcam pe podium.

Despinoiu Dragos
A fost extraordinar, poate si mai frumos ca in prima parte, mult mai solicitant din punct de vedere tehnic pentru ca ultima speciala a fost la vale si cu multa, multa gheata, dar pe total a fost o zi extraordinara si cred ca a fost din partea organizatorilor o initiativa extraordinara pentru ca avem nevoie de asa ceva. Speram pe viitor sa organizam si altceva, mai multe etape de acest gen.

Manitiu Calin
În partea a doua a fost mult mai greu decât în prima parte, s-a încalzit, în portiunile unde nu batea soarele era gheata, urmau portiuni cu zapada foarte moale, nu a semanat cu nimic din dictare, a fost cu totul si cu totul altceva, important este ca ne-am descurcat si ca am ajuns cu bine.

Ene Cristian
În partea a doua mi-am intrat în mâna, a fost prima dictare, la început nu stiam cum sa dictez, am început sa urmaresc virajele, m-am adaptat din mers, pâna la urma a fost totul O.K.

Manitiu Calin
În partea a doua a fost mult mai greu decât în prima parte, s-a încalzit, în portiunile unde nu batea soarele era gheata, urmau portiuni cu zapada foarte moale, nu a semanat cu nimic din dictare, a fost cu totul si cu totul altceva, important este ca ne-am descurcat si ca am ajuns cu bine.

Fratila Cosmin
În partea a doua a fost un pic mai greu, multe conditii de aderenta sau schimbat de la viraj la viraj, foarte fain. Putea sa fie un raliu de – adevaratelea asta. Daca era competitie de CN, probabil se schimbau un pic conditiile, toti trageau mult mai tare.

Rotaru Eugen
Un raliu frumos, daca s-ar putea sa mai fie înca unul sau înca doua am participa cu placere. Fata de asfalt si macadam e ceva mai special

Pescaru Ioan
Scopul, in orice competitie, este sa fii primul. In momentul în care vii la competitie fara a aspira la primul loc, mai bine nu vii. Pâna nu este decisa pozitia finala, exista un suflet de îndoiala si o speranta in sufletul fiecaruia. Cea mai mare satisfactie este ca aceasta speranta sa fie încununata de locul pe podium. Ma bucur nespus pentru toti participantii care s-au urcat pe podium, trairea pe care o ai când te sui pe treapta podiumului este sublima si mi-as dori pentru acesti tineri care si mâine si poimâine vor face acelasi lucru sa aiba cât mai mult aceasta satisfactie.

 



VITEZA IN COASTA SECUIANA Balvanyos

Hora Lucien - Ford Coswort RS
Mi-a placut si-mi place sis per ca vom veni si anul viitor. Sper ca organizatorii impreuna cu autoritatile locale sa faca tot ce pot ca sa nu fie scos din calendarul competitiei. Maine, in etapa a VIII -a vreau sa castig.

Rusu Constantin - VW Golf III Diesel
Organizare buna, ca de fiecare data. In acest an am mai putin bani pentru masina. Daca nu primesc fonduri pentru anul viitor, la anul trebuie sa ma opresc, in acest sport fara bani nu se poate. Initial a fost o masina de uzina pentru cursa, lansat in anul 1996. Actualmente in Germania pentru viteza in coasta nu exista masini Diesel, insa la alte concursuri exista clase separate pentru automobile cu motor Diesel.

Ciufrila Constantin - Mitsubishi Evo 7
Balvanyos este o statiune frumoasa si eleganta. Are un traseu virajat, bun si ethnic. Am venit de aproximativ opt ori pentru a concura aici. Pentru a fi o echipa numeroasa si puternica am realizat fuziunea Autotehnica cu Autocorex.

Luncan Dan - Renault Megane
Este o competitie la care vin cu drag. Necesita curaj si tehnica impreuna cu o strategie bine pusa la punct. Una dintre cele mai frumoase si periculoase probe din tara. Lasa de dorit starea tehnica a pistei de concurs.

Cioclodea Florin - VW Golf
Sa continuati tot as ape un strat de asfalt nou. Glisierele au fost binevenite.

Hancu Remus - Renault Megane
Un asfalt jalnic, dar cea mai buna coasta din competitie. Concurez cu acel Reanault care a fost o "˜victima"
Distrus anul trecut de un coleg.

Ciobotaru Ciprian - Mitsubishi Lancer T.M.
Sper ca pana la etapele din anul viitor traseul sa fie asfaltat.

Siszmann Robert - Opel Astra
O provocare noua. M-am prezentat cu o masina noua, mai putin cunoscuta. Are o putere mare, dar este fara tractiune dubla. Trebuie sa invati sa pilotez si aceasta masina.

Andreoiu Marcus - Opel Astra
Ca pilot de viteza in coasta ma consider incepator. In afara de aceste etape am participat o singura data, anul trecut cu Trabantul lui Kolcza Zsigmond. Ar merita o infrastructura serioasa.

Troanca Alin - Opel Kadett
Vin cu placere. As dori ca in tara sa apara cateva trasee cu un strat de asfalt nou, inclusiv Balvanyos.



Daniel Onoriu a inceput Campionatul cu un frumos LOC I.

Daniel Onoriu a inceput Campionatul cu un frumos LOC I.
A doua etapa a reusit din nou un rezultat foarte bun, plasandu-se la 0,510 sec de Lucien Hora. Pentru Daniel urmeaza inca o saptamana foarte grea, luni avand primul curs de pilotaj la care va participa si noul sau copilot, Florin Hangu, iar spre sfarsitul saptamanii va lua startul intr-o noua etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop (9-10 mai, Deva).

“Pentru mine este o perioada foarte aglomerata si din cauza ca particip in doua campionate pe care imi doresc sa le fac in totalitate, ceea ce inseamna foarte mult efort si financiar, dar mai ales uman, pentru ca spre exemplu saptamana asta mi-am facut antrenamentele pentru raliuri, dar am participat si cu succes la Coasta, iar acum, in saptamana care tocmai a inceput, fac si un curs de pilotaj la Sibiu, imi fac antrenamentele pentru etapa a IV-a de raliuri si ma duc apoi spre Deva unde in week-end voi participa la cea de-a treia etapa din Campionatul National de Raliuri. Dar fac cu placere ceea ce fac si probabil de aceea reusesc sa am si succes”, a spus Daniel.

Contact:

Simona Chitac
in PRogress
managing partner, specialist media
0766 347 307, office@inprogress.ro



Vali Porcisteanu- Teste efectuate cu succes
Week-end-ul trecut s-a desfasurat la Covasna, a II-a etapa din campionatul de Rally Sprint al Romaniei. Din pacate numarul concurentilor nu a fost foarte mare, majoritatea fiind participanti in CNR, care au dorit sa-si testeze masinile pentru primul raliul de macadam ce urmeaza la Sibiu. Cu acelasi scop, dar si pentru acomodarea cu noua masina s-a aliniat la start si Vali Porcisteanu, secondat de aceasta data de sibianul Bogdan Iancu.
" Mi-am dorit foarte mult sa mergem la Covasna, probele de acolo fiind foarte frumos configurate si cu o suprafata excelenta. Am fost foarte placut surprins de usurinta cu care se poate pilota o masina integrala pe macadam, si pot sa spun ca deja m-am acomodat, iar incepand cu raliul de la Sibiu am speranta ca vom mai putea urca cateva locuri in clasament. M-am simtit bine ca si alta data alaturi de Bogdan, ritmul si dictarea au fost foarte bune, dar cu toate acestea am avut ceva probleme tehnice plus o pana pe ultima proba, care nu ne-au afectat prea mult evolutia, incheind raliul pe prima pozitie ", a declarat Vali.
" Din nefericire numarul spectatorilor a fost foarte redus, dar cu toate acestea cei putini prezenti au fost impresionati de evolutia avuta pe probele speciale, cat si eu care de ceva vreme nu mai simtisem un feeling adevarat de curse. Am fost impresionat de usurinta si placerea cu care Vali piloteaza o masina integrala pe macadam, cat si de increderea pe care mi-a oferit-o pe parcursul probelor speciale de la Covasna ", a completat Bogdan.

Echipajul 25 regreta disparitia marelui sportiv Lenti Moldovan, si transmite condoleante familiei si celor apropiati.


Cu gandul la revansa:Daniel Onoriu revine in CNR

In intervalul 29-31 august se va desfasura la Brasov a sasea etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2008, Raliul Tara Barsei Seat-Mobil 1. Aceasta noua etapa il va avea la start si pe pilotul Daniel Onoriu, dupa o absenta de 2 etape datorate in principal lipsei sustinerii financiare. Intr-o noua formula si cu o masina de grupa H, echipajul ONO41 s-a modificat prin cooptarea unui nou copilot, un tanar din Craiova, “fara antecedente” pe probele de raliuri din Romania.

“Mi-a fost foarte greu sa accept ca nu mai sunt resurse financiare pentru participarea mea in raliuri. A trebuit sa gasesc cele mai bune solutii pentru a nu renunta la acest sport pe care il iubesc. Am decis intai sa pastrez unul din campionate si, bineinteles ca am ales Coasta, fiind un campionat in care cheltuielile sunt mult reduse. Dar aceasta alegere nu m-a ajutat prea mult, pentru ca eu imi doresc totusi sa merg si in Campionatul National de Raliuri. De aceea, o alta modificare in planul meu a fost schimbarea grupei la care urmeaza sa ma inscriu. Va fi H in loc de N, din aceleasi considerente financiare. In plus, masinile de grupa H sunt mai apropiate de preferintele mele, fiind masini foarte puternice si rapide. Cu siguranta masina preparata pentru aceasta grupa ma va reprezenta foarte bine. Copilotul care va merge alaturi de mine este un fan foarte infocat de-al meu, care a fost prezent ca si spectator si fotograf pasionat la aproape toate etapele de coasta si raliu. O sa il formez dupa stilul meu si in felul acesta il introduc oficial de partea cealalta a traseului: din public, direct pe probe.“

“Mi-am dorit dintotdeauna sa fiu acolo, printre piloti, intr-o forma sau alta. De aceea nu ratam niciodata manifestarile de acest gen, fie ele etape din campionat, fie rally show-uri. Il cunosc si il admir pe Daniel de foarte multe vreme si de aceea sunt extrem de entuziasmat si emotionat ca mi-a dat aceasta sansa”, a declarat Romeo Tudorache, noul copilot al echipajului ONO41.



Vali Porcisteanu si Bogdan Iancu din nou impreuna pe zapada
Mult asteptatul raliu’’al zapezii’’ Metabond Covasna programat in luna decembrie, i-a adunat in sfarsit pe toti cei pasionati de glisadele pe zapada week-end-ul trecut pe probele covasnene. Vali l-a avut alaturi de el si de aceasta data pe prietenul sau, experimentatul Bogdan Iancu. Acest eveniment a reprezentat o buna ocazie pentru Vali de a pilota noua sa masina si pe o suprafata acoperita cu zapada.

’’Ne-am dorit sa experimentam senzatia celor care merg in WRC in raliul Suediei ruland pe o suprafata acoperita cu zapada, numai ca din nou vremea ne-a jucat feste, temperaturile ridicate din ultima perioada transformand unele portiuni din probele speciale in zone cu macadam 100%, sau cu gheata si sleauri. Ca distractia sa fie garantata, luand in considerare si faptul ca o penalizare nu ne-ar fi afectat placerea de a pilota in astfel de conditii, l-am asteptat intr-unul din service-uri pe colegul Szabo sa ne imprumute anvelopele sale cu cuie utilizate in Campionatul Mondial, acesta decizand sa se retraga din cauza conditiilor nefaste pentru antrenamentele programate in Romania. Am fost extrem de surprins de aderenta oferita de aceste roti pe zapada si mi-as dori sa mai am ocazia sa le utilizez si in alte raliuri.’’ a declarat Vali.

‘‘Aceste curse dedicate in principal amatorilor ar trebui organizate mai des, fiind o buna oportunitate pentru debutanti si cei care vor sa-si faca o idee despre acest sport, cat si pentru cei mari care doresc sa testeze si sa seteze masinile de concurs intr-un cadru organizat. Ca de obicei, m-am simtit bine alaturi de Vali si il voi sustine in continuare la fel ca si pana acum.’’ a incheiat Bogdan.

Echipajul 25 doreste sa-i multumeasca lui Gergo Szabo pentru gestul sau, si ii felicita pe organizatori pentru initiativa avuta in organizarea unui astfel de concurs.

www.valiporcisteanu.ro


înapoi la lista de competiţii


Metalubs